איכות מאמרי SEO – מהי האיכות הנדרשת כיום?

איכות מאמר SEO
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

זה לא סוד כי איכות מאמרי SEO נחותים יותר בדרך כלל מאמרים איכותיים יותר לאתר לקוח או מאמרי יח"צ מעמיקים העולים לאתרים גדולים ופופולריים. מאמרי קידום אתרים יהיו מאמרים קצרים יותר לרוב מתכנים לתוך אתר העסק וילכו לצרכי פיזור ובניית קישורים לאתר. מאמרים אלו ינועו בדרך כלל בין 350 ל-500 מילים לכל היותר וישנם מקדמי אתרים שעדיין עושים שימוש במאמרים קצרים יותר.

האם מאמרי SEO איכותיים יותר יתרמו יותר לקידום שלי?

נשתדל לספק תשובה יפה לשאלה היפה הזו. הבא נפרוק את הנושא לגורמים שונים. בבסיסו של תהליך – איכות מאמרי SEO לא משפיעים במידה ניכרת (אם בכלל) על הקידום של האתר שלנו. ישנם מקדמים הסבורים כי מאמר SEO איכותי יותר העולה לאתר החיצוני, ישפיע על איכות העמוד של אותו מאמר ולכן גם על איכות הקישור שהוא מייצר. אם אתם מאמינים בזה – דאגו למאמרי קידום איכותיים וארוכים יותר.

איכות מאמרי הקידום והשפעתם על האתרים אליהם הם עולים:

נגענו בזה בפסקה הקודמת ונרחיב כאן בהקשר אחר. ההקשר שנרצה לדבר עליו הוא האתרים אליהם עולים המאמרים. אתרים שונים עשויים להיות בעלי דרישות שונות לגבי איכות התוכן ואורכו במאמרים שאתם רוצים להעלות אליהם. כך למשל אתרים איכותיים יותר עשויים לדרוש מאמרי SEO באורך של 500 מילים ובאיכות טובה, לעומת אתרי תמיכה (אתרי לוויין בשמם הנוסף) של חברת קידום כלשהי שבתשלום צנוע מוכנה לפרסם באתרים שלה מאמרים שלכם באורך 350 מילים עם קישור יוצא אחד מכל מאמר ואיכות תוכן סבירה בלבד.

כמה עולה לקנות שירותי כתיבת מאמרי SEO וכיצד האיכות של המאמר משפיעה על המחיר?

מאמרי SEO עולים כיום בין 10 ל-13 אג' למילה בממוצע. כותבים רבים יעידו שהמחירים נמוכים ולא צריך לתמחר מאמרי SEO בפחות מ15 אג' למילה. מצד שני כותבים בתחילת דרכם המחפשים עבודה ולבסס הכנסה כלשהי לפרנסתם ישמחו לכתוב תכנים אלו גם ב10 אג' למילה ולעתים אפילו בפחות מכך. אנו ממליצים לעבוד עם לקוחות הגובים לפחות 10 אג' למילה שכן מתחת לזה איכות התוכן לא תהיה מספיקה אפילו למאמר SEO ראוי ואתם גם מסתכנים בעבודה עם כותבי תוכן חסרי ניסיון שעשויים להעתיק תכנים או חלקים מהם ולפגוע בעבודת הקידום שלכם, לסכן את המוניטין שלכם מול הספקים אליהם אתם מעלים את המאמרים וכו'. ככל שהמאמרים המבוקשים יהיו איכותיים יותר כך תצטרכו כותבים מנוסים ואיכותיים יותר ולכן תצטרכו להיפרד מתשלום גבוה יותר. לא בושה לשלם 13-15 אג' למילה למאמר SEO לתכנים באזור ה350-400 מילה. זהו ללא ספק מחיר ממוצע טוב עבור חברות קידום רבות וכן בעלי אתרים המקדמים את האתר שלהם בעצמם וזקוקים למאמרי תוכן לצרכי פיזור.

מאמרים קשורים מאותו נושא