איך לכתוב מאמר מותאם לSEO בשנת 2023?

מאמר SEO בשנת 2023
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

שנת 2023 הולכת ומתקרבת וכבר מעכשיו אנו יכולים להעריך את סגנון המאמרים המועדפים על מנוע החיפוש של גוגל. אז אם אתם רוצים לדעת איך לכתוב מאמר מותאם לSEO כדאי יהיה לכם להשקיע את 3 הדקות הקרובות בלימוד הנושא. למעשה, לכל מקדם אתרים עשויה להיות העדפה שונה לגבי איכות מאמרי הSEO שהוא עושה בהם שימוש ואילו מאפיינים יתאימו בדיוק לצרכים ולשיטת הקידום שלו. אלה עשויים להשתנות כאמור בין חברת קידום אחת לאחרת בהתאם לשיטת העבודה שלה ולמה שהיא מאמינה שעובד עבורה ועבור לקוחותיה. בין אם אתם מקדמי אתרים ובין אם בעלי עסקים המנהלים ומקדמים בעצמם את האתר שלהם, תוכלו להיעזר במאמר זה על מנת להתאים את המאמרים שלכם למנוע החיפוש.

עד כמה צריך להתאים את המאמר לגוגל?

השאלה הזו כאן מכיוון שאנשים רבים, בעיקר כאלה שאין להם רקע וניסיון בקידום אתרים, מעדיפים עדיין להשקיע בהתאמת המאמר לSEO בצורה רובוטית גם אם זה בה על חשבון איכות המאמר והקריאות שלו. כאשר אנו מדברים על איכות המאמרים אנו לא מתכוונים רק לרמת ההתעמקות בתוכן או אם אתם יודעים לסדר את הניקוד בצורה נכונה ולכתוב ללא שגיאות כתיב, אלא גם מתייחסים לשטף הקריאה של הגולש ולמבנה המסודר של המאמר. כאשר אתם דוחפים מילות מפתח ללא קשר רק בשביל מנוע החיפוש של גוגל או יוצרים כותרות סתמיות בשילוב מילות המפתח כאשר התוכן שלאחריהם אינו קשור למה שנאמר בכותרת – מה שקורה הוא שאתם יוצרים מאמר ספאם שבנוי נטו למנוע החיפוש ולא עבור הגולשים. יותר גולשים יברחו מהמאמר מהר, זמן השהייה באתר יקטן, אחוז הנטישה יגדל וזה ישפיע גם על הקידום האורגני שלכם בגוגל ולא לטובה כמובן.

איך לכתוב מאמר מותאם לSEO – הפרמטרים החשובים:

  • השתדלו לכתוב מאמרים של 350 מילים לפחות (מאמרים ארוכים יותר עשויים לספק לכם יתרון על פני מתחרים עם דפים דלים יותר בתוכן, בהנחה שהתוכן ייחודי ואיכותי כמובן).
  • דאגו לשלב את ביטוי המפתח הראשי לאותו עמוד כחלק מהכותרת הראשית של המאמר ולפחות באחת מכותרות המשנה במאמר.
  • דאגו להגדיר את הכותרת הראשית כh1  וכותרות המשנה כ-H2
  • דאגו לכלול לפחות קישור יוצא אחד מהמאמר שלכם אם אפשרי.
  • דאגו לכלול קישור פנימי אחד לפחות לעמוד אחר באתר שלכם מתוך המאמר.
  • הזכירו את הביטוי הראשי בשורות הראשונות של המאמר.
  • שלבו את הביטוי המרכזי בין 1% ל-2% בתוך המאמר אך לא יותר מזה. השתדלו לשלב גם וריאציות שונות של הביטוי לשמירה על טבעיות.
  • השתמשו בכותרות מעניינות, ארוכות (אך לא מדי) ורלוונטיות לתוכן שבה אחריהן.
  • הוסיפו תמונה עם תגית ALT לתוכן.

אנו מזמינים אתכם לקרוא כתבות נוספות באתר ולהרחיב את הידע שלכם בנושא קידום אתרים וכמובן איך לכתוב מאמר מותאם לSEO כולל כל העדכונים האחרונים במהלך השנה.

מאמרים קשורים מאותו נושא